Vacker vinterdag


Efter en helg av festligheter och glädje så är det väldigt skönt att nu bara sitta och ta det lugnt i soffan och andas. Har haft en av de bättre helgerna i mitt liv och att få tävla i vsr var galet! Idag så har det i alla fall varit strålande sol så jag och Jonas passade på att ta en promenad och bara njuta. Märkte däremot att jag är öm och har träningsverk i hela kroppen. Att vara med i vsr och köra 3 dagars är inget att leka med. Har i alla fall extremt mycket just nu så därav är bloggandet lite på is. Går sena dagar i skolan och har möten och arbete efter skoltid. Försöker så gott det går men ibland går det inte. Extra svårt nu när min dator är på lagning... Så himla tråkigt och allt mitt arbete blir pausat. 

//bekka


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0