Sponsrad video: Dumle - Visa din talang!

 
 
Vill du vinna en GoPro-kamera och få chansen att visa upp just din talang? Fazers populära varumärke Dumle har just nu en kampanj som jag tycker är riktigt rolig för alla. Att få bli uppmuntrad för sin talang är något jag blir glad över och jag tror/vet att många andra gör det också. Målet med denna fina kampanj är alltså att stötta och uppmuntra ungdomar till att visa upp sin talang och våga tro på sig själva oavsett område. Du kan alltså vara fruktansvärt bra på att stå på händer eller varför inte dina bästa bakverk? Ja vad nu din talang består av så bör du visa upp den! För att vara med och tävla om en GoPro och massa andra fina priser som lottas ut varje vecka så ska du ladda upp en bild eller en video på just din personliga talang. Detta gör du genom att klicka på videon som du ser nedan. 

Min talang är nog att alltid kunna leverera skutt och glädje hur trött jag än är, sätt på en bra låt och discobekka skuttar runt! 

Sponsrat inlägg

Kommentarer
Susanna Maria J

Mmm dumle! :D



Blogg: http://oslofru.com/
2014-09-02 @ 12:07:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0