Sponsrad video: Scania studentmöjligheter

 
 
Åren som student går snabbare än man tror. Jag har snart gjort 1 ½ år och det känns som det var en månad sen man började. Den där dagen då man ska ut i jobbvärlden närmar sig bestämt och gör en nervös för vad som väntar där ute. Men det finns företag som vill satsa på studenterna redan nu innan man är klar. Detta för att få in dem i yrket och få erfarenhet inom företaget. Nu har Scania introducerat Student Intro för dig som är blivande civilingenjör eller systemvetare och vill ta steget in i arbetslivet redan nu.
 
Så låt Scania stötta dig under de tre sista terminerna av din utbildning och ge dig chansen att fördjupa kunskaperna inom din utbildningsinriktning, bygga ditt professionella nätverk, få nya vänner och delta i givande aktiviteter.
Scania Student Intro ger dig fyra helger på företaget med en mix av case, seminarier, teambuilding och kvällsaktiviteter med fokus på ditt utbildningsområde. Du är garanterad sommarjobb och exjobb samt får en fadder inom Scania. Om jag hade varit på mina tre sista terminer så hade detta inte varit en tvekan om att söka. Att få en trygghet inom ett företag är något som jag prioriterar högt.

Kika på videon och klicka dig vidare för att läsa mer!
 
 
 
Sponstrat inlägg

Kommentarer
Beatrice

Jag är precis klar med min civilingenjörs utbildning men är just nu mamma ledig med mitt andra barn. Jag gjorde mitt examensarbete på Scania och trivdes mycket bra där. Fick höra om Scanias studentmöjligheter när jag var där och gjorde mitt examensarbete så lite försent för mig då. Kontakt med företag under studietiden och relevanta sommar/extra jobb är väldigt fördelaktigt när man ska söka jobb sen efter utbildningen har jag märkt.



Blogg: http://beasblogg.rugland.se
2015-03-21 @ 22:42:59




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0