~ Shetlandsponny ~

Finns det någon i världen som man inte kan säga nej till så är det ett litet shetlandsponny föl. Glitrrande ögon, liten nos, lockig päls och en otrolig personlighet! Jag och Sandra tog igår en tur till hennes fasters shetlandsponnisar. Vi köpte med oss en pizza och tog med kameran. Jag kan säga såhär... Den där pizzakartongen var svår att behålla. Fölen tog den i munnen o försökte gå iväg.. knasungar! Sen skulle de kittlas o småbitas överallt. Men kan man säga nej till dem? nej.. det är så svårt o bli sur på sådanna söta krumelurer. Nej igår när vi satt där i hagen, då njöt jag. Jag njöt nåt så otroligt. Var som att vara i barndomsdrömmen och få uppleva stallkompisar i verkligheten. Åhhh blev ett litet barn igen!  Sedan när vi började busa med dem så sprang de och jaga en! så söta!!
 
Här är i alla fall lite bilder som jag äntligen hunnit fixa till! 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0