sunset

Har suttit med design hela dagen idag, men jäklar vad jag börjar förstå programmet bättre nu, illustrator alltså. Vissa dagar kan man sitta länge länge med design medans andra slutar i att man inte kommer någon vart alls. Jag blir helt enkelt inspirerad olika mycket på olika dagar. Idag har jag haft ett bra humör och då gick det bra. Däremot var det ruskigt skönt att ta en paus i allt och åka med Sandra till småfölen. Bilder kommer sen men fy farao vad söta och goa de är! Jag tror inte det finns något sötare än ett shettisföl. De är nog topp 1 på min lista. Var skönt att få prata med min vän också. Nu på kvällen blev det familjemys då vi såg på filmen som faktiskt är inspelad i Falun, stan bredvid Borlänge. Hallå Hallå hette filmen. Den var faktiskt mycket bättre än jag trodde den skulle vara och jag fick många skratt och även lite tankeställare av den. Kul att se platser man kände igen. 
 
 

Kommentarer
Ida

Vilka härliga bilder du fotar, verkligen jätte fina! :)

Svar: Tack så jättemycket!! :D
Rebecka Rosenqvist



Blogg: http://mittblandallt.blogg.se
2014-06-24 @ 17:16:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0