studenten på wången

Idag tog min kusin Johanna och min vän My samt deras fina wångenvänner studenten. Jag är så jäkla stolt över dem båda. Känns som det inte alls var längesedan de båda stod och velade om de skulle välja wången och flytta så långt. nu har de klarat av det och fått fruktansvärt fina vänner på köpet. Och min fina Johanna... vilka prestationer hon har gjort! Stipendie till Australien.. gick ut med ett av de bästa betygen.. Blev wångenambassadör och allt på så kort tid. Så stolt kusin ♡
kommer mer inlägg o bilder i helgen. Har inte haft täckning nog för att lägga till bilder på blogginlägg så kommer upp när jag redigerat. Är på väg till Falun för o kika på cruising och prata med folk.
Hade i alla fall fruktansvärt svårt att hålla inne tårarna idag!






Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0