Sponsrad video:Hyresgästföreningen - Första flytten - Fler hem nu!

 
 
 
Det mäktigaste jag gjort i mitt liv var nog att flytta hemifrån. Vilken erfarenhet det har varit! Jag som alltid har varit mammas flicka som tänkt stanna hemma till 40.. nej men nästan. Jag är så fruktansvärt hemmakär. Det viktigaste för mig för att jag skulle våga flytta var en trygghet. Därför ville jag så gärna få en lägenhet som var i ett bra område och som jag visste skulle vara min tills jag valde att flytta. Jag hade sådan galen tur när jag sökte lägenhet att jag faktiskt fick den 9e jag sökte. Hade dåligt med poäng på alla köer och helt enkelt fanns knappt nån chans på ett förstahandskontrakt. Men en dag så gick det! Nu börjar bli dags för folk att flytta till nya hem igen. Kanske ens första lägenhet eller så har andrahandskontraktet tagit slut. Alla har inte sån tur som jag hade och detta är eftersom det råder bostadsbrist i Sverige. Tycker detta är något som det ska göras något åt! 
 
 
Sponsrat inlägg

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0