Sommar

Det bästa med att ha skiftjobb är att man kan ta vara på solen ändå! 05.30-13.30 så kan man sola efteråt imorgon jobbar jag 13.30 till 22. Då kan jag njuta av studenten och ta sovmorgon! Det är för bra! Denna dag bjöd på en lång dag på jobbet där det inte var så mycket att göra. Håller tummarna på mer imorgon. Efter jobbet la jag mig och sov på madrass i poolen. Bra härligt! Efter detta tog jag en intervallspringtur på 3,5 kilometer. Har känningar i knät och dålig kondition så kan inte springa hela tiden så därför anpassade jag mig och körde intervall. Sen körde jag lite ben och bålövningar för att stärka mitt stackars knä. Det bästa var att ta ett dyk i poolen som avsvalkning efter springturen! Däremot inte jätte svalkande då poolen var 27 grader, gött! Jag och freddy hann dessutom in på stan för att fixa lite studentsaker och se på balen i stan. 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0