paket

Yay fick hem ett paket som jag hade glömt av idag! Fick en chock när det stod en kille i vanliga kläder med ett paket i dörren... Vad vill han mig?! Tänkte jag. Men det var en rolig sak som ska användas vid senare tillfällen. Just nu kan jag inte visa vi får se om jag lägger upp den nån gång. Annars får ni se i höst! Nu återgår jag till syandet och sen mot emmaus för att leta frack. Min största fråga inför morgondagen... vad tusan ska man göra? Borde jag åka till båten och mysa med far o mor. borde ja åka till mormor o morfar där mina kusiner är. borde jag stanna i borlänge utan att ha någon aning överhuvudtaget. Nej min hjärna har inte haft nån ork att planera överhuvudtaget. Då blir det såhär. Jonas ska nog jobba dagen efter midsommar så han kan inte följa med till båten om jag åker. .. Vi får se!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0