Du slutar inte imponera

Jäklar vilket år du har haft kusinen min!! Jag är så fruktansvärt stolt över dig! Först blir du tilldelad stipendiumet för att åka till Australien och jobba med trav. Sen nu blir du årets Wångenambassadör! Jag är så imponerad och glad för din skull! Vi ses på onsdag uppe på Wången, då ska jag krama om dig ordentligt!!!! Tänk du tar ju studenten på torsdag! Tiden går så fruktansvärt fort när man har roligt, Kraaam på dig min lilla kära vän!!
 
Från Wångens facebook: 
 
Så här ser 2014 års Wångenambassadör ut...och Johanna Sae Tang Dicander fick en fin motivering av elever och personal: "Hon är Wångens solstråle som behandlar alla rättvist. Med karaktärsdrag som ärlig, ambitiös, trevlig och hjälpsam i alla lägen blir hon en mycket god och mogen representant för Wången, både i Sverige och internationellt.”
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0