sovdags

Ja nu måste jag försöka sova. Svårt utan min fina pojk här... men jag är faktiskt 19 år och bör klara av att sova ensam i källaren där mitt fina rum är. Klart jag klarar det! Jag ska ju förtusan flytta om nån månad. . då måste jag våga sova helt ensam i en heeelt annan stad. Åh herregud.
Nej men seriöst så vågar jag sova själv. Det är bara tomt att inte ha någon som håller om en natten lång.

Idag har jag i alla fall äntligen fått träffa en saknad vän! Matilda ♥ Herregud vad vi har mycket att ta igen. Helt underbar människa är vad hon är och jag önskar att vi kunde ses oftare. Vi hade iallafall jätte trevligt och såg på en bra film vid namn beutiful creatures. Dock missa vi gaaaanska mycket av filmen pga. att vi pratade så mycket haha.

Okej nu måste jag verkligen sova! Natti allisammans!





p.s alla mina vänners problem är mina problem. jag är en såndär problem lösare. Ja en civilingenjör inom kärlek och vänskap kan vi säga.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback

Instagram RSS 2.0